XHTML ne demek bildiğine emin misin, onu geçtim döküman tipi belirlemeyi biliyormusun tema html 4.01 e göre yazılmış bunu haricinde 22 tane de hata var ve id ile class arasındaki farkı bilmende fayda var,birde menü ul ile yapılır.
W3 standartlarına uygun hale getirmedim zaten, html-xhtml formatının çok önemi yok diye düşünüyorum, küçük bir değişiklik ile düzeltebilirsiniz. id ile class arasındaki farkında bilmiyorum id kullanıyorum sürekli ve bir sorun olmuyor hiçbir tarayıcıda elime yatkın olduğu için. Menunun ul ve li ile yapılması ne değiştirir onu da anlamış değilim. Kullanmak istiyorsanız prensiplerinize uygun hale getirip kullanabilirsiniz. Yorum ve eleştirileriniz için teşekkür ederim.