• 06-08-2007, 13:12:10
    #1
    Dün canım sıkılıyordu,bir şeyler yapayım derken bunu yaptım.
    *W3 Xhtml 4.0 uyumludur.
    *.png hali .zipin içindedir.
    *Menünün resimlerinin.png hali de zip'in içinde,kendinize göre değiştirebilirsiniz.
    *Adsenseyle uyumlu yapmaya çalıştım.
    Tasarım Önizleme:Tasarım - Ana Sayfa
    Tasarım idirme:http://www.gruphepsi.us/tasarimlarim...irkli_mavi.zip
    Kullanırken sol alttaki afatihirkli kabartmasını silmezseniz sevinirim.
    Beğenilirse her gün yeni iki tasarım yapıyorum,onlarıda yayınlayacağım.
  • 06-08-2007, 13:21:51
    #2
    Mutlaka beğenen biri olur hocam sen merak etme sen devam et paylaşımına şaşma
  • 06-08-2007, 13:58:23
    #3
    teşekkürler İşime yarıyacak +rep
  • 06-08-2007, 14:05:53
    #4
    Misafir
    Işime yaramayacak ama paylaşımcı olman hoş +rep
  • 06-08-2007, 14:13:37
    #5
    Güzel olmuş tebrikler..
  • 06-08-2007, 14:51:15
    #6
    Teşekkürler + rep
  • 06-08-2007, 16:43:52
    #7
    beğenilmesine sevindim,bu gazla baya giderim
    bugün daha düzgün bir tasarım üstünde çalıştım,
    yarın sabah eklerim inşallah...
  • 06-08-2007, 17:32:05
    #8
    tesekkürler +rep
    linki yenilersen iyi olur
  • 06-08-2007, 19:11:56
    #9
    uyarı için saol,
    tasarıma isim vermekte kararverememiştim,
    blue yerine türkçemi kullanayım dedim mavi yaptım,mesajdakini ve sitedekini çevirmemişim.