Dün canım sıkılıyordu,bir şeyler yapayım derken bunu yaptım.
*W3 Xhtml 4.0 uyumludur.
*.png hali .zipin içindedir.
*Menünün resimlerinin.png hali de zip'in içinde,kendinize göre değiştirebilirsiniz.
*Adsenseyle uyumlu yapmaya çalıştım.
Tasarım Önizleme:Tasarım - Ana Sayfa
Tasarım idirme:http://www.gruphepsi.us/tasarimlarim...irkli_mavi.zip
Kullanırken sol alttaki afatihirkli kabartmasını silmezseniz sevinirim.
Beğenilirse her gün yeni iki tasarım yapıyorum,onlarıda yayınlayacağım.
Ücretsiz Tasarım
10
●990
- 06-08-2007, 13:12:10
- 06-08-2007, 16:43:52beğenilmesine sevindim,bu gazla baya giderim

bugün daha düzgün bir tasarım üstünde çalıştım,
yarın sabah eklerim inşallah... - 06-08-2007, 19:11:56uyarı için saol,
tasarıma isim vermekte kararverememiştim,
blue yerine türkçemi kullanayım dedim mavi yaptım,mesajdakini ve sitedekini çevirmemişim.
