Dün canım sıkılıyordu,bir şeyler yapayım derken bunu yaptım.
*W3 Xhtml 4.0 uyumludur.
*.png hali .zipin içindedir.
*Menünün resimlerinin.png hali de zip'in içinde,kendinize göre değiştirebilirsiniz.
*Adsenseyle uyumlu yapmaya çalıştım.
Tasarım Önizleme:Tasarım - Ana Sayfa Tasarım idirme:http://www.gruphepsi.us/tasarimlarim...irkli_mavi.zip
Kullanırken sol alttaki afatihirkli kabartmasını silmezseniz sevinirim.
Beğenilirse her gün yeni iki tasarım yapıyorum,onlarıda yayınlayacağım.