• 14-08-2010, 19:17:40
    #1
    Biraz boş zamanım vardı tasarım konusunda kendimi geliştirmek istiyorum.Bu konuda yeniyim genelde kodlama yaparım. Umarım beğenirsiniz. Yazılar biraz daha geliştirilebilir. Ama cami hoş oldu. İsteyene PSD atarım

  • 14-08-2010, 19:34:35
    #2
    Çok hoş ve sade olmuş.
    Çok güzel.
  • 14-08-2010, 19:36:28
    #3
    baris10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok hoş ve sade olmuş.
    Çok güzel.
    teşekkr ederim
  • 14-08-2010, 19:58:55
    #4
    Cnq
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmuş.
  • 14-08-2010, 20:01:31
    #5
    Güzel olmuş hocam.
  • 14-08-2010, 20:09:05
    #6
    Cnq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel olmuş.
    clupmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş hocam.
    teşekkrler arkadaşlar
  • 14-08-2010, 20:11:32
    #7
    Güzel Olmuş Hocam Ellerine Sağlık
  • 14-08-2010, 20:12:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Alabilirmiyim mümkünse? güzel olmuş
  • 14-08-2010, 20:14:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    çok hoş olmuş...