Ramazan İndexim :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ramazan İndexim :)
10
●
566
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Ramazan İndexim :)
1
2
14-08-2010, 19:17:40
#1
flashasbi
Biraz boş zamanım vardı tasarım konusunda kendimi geliştirmek istiyorum.Bu konuda yeniyim genelde kodlama yaparım. Umarım beğenirsiniz. Yazılar biraz daha geliştirilebilir. Ama cami hoş oldu. İsteyene PSD atarım
14-08-2010, 19:34:35
#2
baris10
Çok hoş ve sade olmuş.
Çok güzel.
14-08-2010, 19:36:28
#3
flashasbi
baris10 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok hoş ve sade olmuş.
Çok güzel.
teşekkr ederim
14-08-2010, 19:58:55
#4
Cnq
Üyeliği durduruldu
güzel olmuş.
14-08-2010, 20:01:31
#5
cnetworks
Güzel olmuş hocam.
14-08-2010, 20:09:05
#6
flashasbi
Cnq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel olmuş.
clupmania adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel olmuş hocam.
teşekkrler arkadaşlar
14-08-2010, 20:11:32
#7
Bymstr
Güzel Olmuş Hocam Ellerine Sağlık
14-08-2010, 20:12:23
#8
Emrearici
Üyeliği durduruldu
Alabilirmiyim mümkünse? güzel olmuş
14-08-2010, 20:14:22
#9
Joint
Üyeliği durduruldu
çok hoş olmuş...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler