Konu
Ramazan İndexim :)
14-08-2010, 19:17:40
#1
flashasbi
Biraz boş zamanım vardı tasarım konusunda kendimi geliştirmek istiyorum.Bu konuda yeniyim genelde kodlama yaparım. Umarım beğenirsiniz. Yazılar biraz daha geliştirilebilir. Ama cami hoş oldu. İsteyene PSD atarım