Arkadaşlar kendimi geliştirmek için logo tasarımları yapıyorum hem de referans amacıyla.
MSN: halittumel@hotmail.com
MSN imi açtığımda herkes için logo veya banner gibi grafik tasarımları yapmaya calışacağım.
Bedava Tasarıyorum (REF.İÇİN)
29
●1.550
- 23-06-2010, 23:17:33ref. için bedava tasarlıyorumHagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

konuyu dikkatli okursanız sevinirim.iGuney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk 10 diye bişey yoktur.
site adresinizi yazıcaksınız.
seçme hakkım gizlidir - 23-06-2010, 23:20:06onu anladımda hiçmi çalışma yapmadınız? elinizden hiçmi iş çıkmadı? bir kaç arkadaş soruyor bazen yaptıklarınızı gösterirdim en azından arkadaşlara o bakımdan sordum..NoProblem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-06-2010, 23:21:10Logo..
www.tren.tk girdiğinizde renkleri göreceksiniz. şimdiden teşekkür ederim.

