• 23-06-2010, 23:13:17
    #1
    Arkadaşlar kendimi geliştirmek için logo tasarımları yapıyorum hem de referans amacıyla.
    MSN: halittumel@hotmail.com

    MSN imi açtığımda herkes için logo veya banner gibi grafik tasarımları yapmaya calışacağım.

  • 23-06-2010, 23:16:15
    #2
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    yaptığınız bir kaç çalışmayı görmek isterim mümkünse..
  • 23-06-2010, 23:16:24
    #3
    1 olabilirim = Logo
  • 23-06-2010, 23:17:01
    #4
    1 tane bannerde ben alabılırım mumkunse
  • 23-06-2010, 23:17:33
    #5
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaptığınız bir kaç çalışmayı görmek isterim mümkünse..
    ref. için bedava tasarlıyorum

    iGuney adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 olabilirim = Logo
    konuyu dikkatli okursanız sevinirim.
    ilk 10 diye bişey yoktur.
    site adresinizi yazıcaksınız.
    seçme hakkım gizlidir
  • 23-06-2010, 23:18:47
    #6
    bi logo tasarlarmısınız mümkünse

    mavi - beyaz - siyah temaya uygun olabilir
  • 23-06-2010, 23:20:06
    #7
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    NoProblem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ref. için bedava tasarlıyorum
    onu anladımda hiçmi çalışma yapmadınız? elinizden hiçmi iş çıkmadı? bir kaç arkadaş soruyor bazen yaptıklarınızı gösterirdim en azından arkadaşlara o bakımdan sordum..
  • 23-06-2010, 23:21:07
    #8
    site yoksa ortada yeni acılacak bir site ise?
  • 23-06-2010, 23:21:10
    #9
    Logo..
    www.tren.tk girdiğinizde renkleri göreceksiniz. şimdiden teşekkür ederim.