Konu
Bedava Tasarıyorum (REF.İÇİN)
23-06-2010, 23:13:17
#1
OgeMedya
Arkadaşlar kendimi geliştirmek için logo tasarımları yapıyorum hem de referans amacıyla.
MSN:
halittumel@hotmail.com
MSN imi açtığımda herkes için logo veya banner gibi grafik tasarımları yapmaya calışacağım.