• 04-04-2010, 14:51:38
    #1
    merhaba arkadaşlar 2 ci tasarımım ile sizlerleyim..

    canım sıkıldı 2 ci tasarımı yapayım dedim neyse uzatmadan ss weriom...



    Download - İndir :http://www.canergok.tk/temp/hosting/...%20tasarim.zip
  • 04-04-2010, 14:53:37
    #2
    size göre basit olabilir yenı 2ci tasarımım dediğim gibi
  • 04-04-2010, 15:05:45
    #3
    Regnos.com
    daha çok ugraşmalısın. iyi gidiyorsun bn ilk tasrımımı kodugumda adam bana *** gibi demişti
  • 04-04-2010, 15:06:35
    #4
    mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha çok ugraşmalısın. iyi gidiyorsun bn ilk tasrımımı kodugumda adam bana *** gibi demişti
    Yinede Eyw.
  • 04-04-2010, 15:46:32
    #5
    Biraz daha çalışmalısın. Ayrıyetten tam olarak bilmiyorum ama mesajlarda hepsini kalın yazmak yasaktı sanırım
  • 04-04-2010, 17:37:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    EmreX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha çalışmalısın. Ayrıyetten tam olarak bilmiyorum ama mesajlarda hepsini kalın yazmak yasaktı sanırım
    doğru

    mesajın tamamını bold yazmak ban sebebi