EmreX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz daha çalışmalısın. Ayrıyetten tam olarak bilmiyorum ama mesajlarda hepsini kalın yazmak yasaktı sanırım
doğru

mesajın tamamını bold yazmak ban sebebi