Dün gece sıkıntıdan biseyler yapmak istedim güzel oldu sanırsam sizinle paylasmak istedim sizin görüşlerinizide almak istedim . ( Direk yapmadığım yerler var çalıntı vs. yazıcak arkadaslar hic yazmasın )
CSS olarak kodluyorum suan whmcs giydirme yapıcam o yüzden WHMCS yazdım. CSS tamamladıkdan sonra onuda koyucam arkadaşlar yorumlarınız icin teşekkür ederim .