• 25-02-2010, 20:46:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dün gece sıkıntıdan biseyler yapmak istedim güzel oldu sanırsam sizinle paylasmak istedim sizin görüşlerinizide almak istedim . ( Direk yapmadığım yerler var çalıntı vs. yazıcak arkadaslar hic yazmasın )



    http://hotfile.com/dl/30128724/45080...-_R10.rar.html
  • 25-02-2010, 21:22:17
    #2
    güzel olmuş elinize sağlık fakat giriş panelini daha şık yaparsanız gayet hoş olur
  • 25-02-2010, 21:52:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İlk çalışmanız olduğu halde yine de hoş duruyor.
  • 26-02-2010, 10:50:29
    #4
    Reveloper
    1998 web tasarımı gibi olmuş ama geliştirmeniz lazım
  • 26-02-2010, 11:33:19
    #5
    whmcs ile alakası nedir anlamış degilim ?
  • 26-02-2010, 14:01:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Admin Paneli Mevcutmu ?
  • 26-02-2010, 14:53:50
    #7
    Xen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whmcs ile alakası nedir anlamış degilim ?
    bencede bildigimiz tasarım bu
  • 01-03-2010, 22:04:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    CSS olarak kodluyorum suan whmcs giydirme yapıcam o yüzden WHMCS yazdım. CSS tamamladıkdan sonra onuda koyucam arkadaşlar yorumlarınız icin teşekkür ederim .
  • 01-03-2010, 22:07:02
    #9
    Renk ve borderlar uymamış bence kolay gelsin