• 01-03-2010, 22:08:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler uydurmaya çalışıcaz inş. diğer tasarımlarda.
  • 01-03-2010, 22:12:19
    #11
    Çalışmalarınızda başarılar. Biraz daha renklerin uyumu konusunda çaba sarfetmelisiniz.
  • 01-03-2010, 22:18:06
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yenisi geliyor zaten kırmızı ve gri daha sade çalışıyorum bu sefer bazı arkadaşlardan cok karmaşık tepkisi aldımda o yüzden sade çalışıyorum bu sefer .
  • 01-03-2010, 22:22:52
    #13
    Umarım daha güzel olur. Bitince görmek isteriz. Kolay gelsin iyi çalışmalar.
  • 03-03-2010, 22:52:41
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bence 3-5 site incele araştırma yap sana biraz ilham kaynağı olsun. Biraz web 2.0 kültürüne dayalı böyle hoş birşeyler çıkar ortaya.
    Mavi boğmuş biraz, aşırıya kaçmış. Birde full resimlere dayalı tasarım yerine divlerle daha hoş daha lite bir tasarım çıkarırsan çok daha stabil şeyler olur.

    İyi çalışmalar.
  • 03-03-2010, 23:14:40
    #15
    Strokeler çok koyu
  • 04-03-2010, 00:47:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    renk tonlamalarınıda biraz açarsan ilk deneyim için harika denilebilir
  • 04-03-2010, 13:59:39
    #17
    Arkadaşlar söylemişler, bencede renk uyumu biraz hafif kalmış, stroke çok kalın (gibime geldi), birde arkaplan beyaz değilde daha değişik bir şeyler olsa...

    Kolay Gelsin
  • 07-03-2010, 09:33:50
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Araştırmalar yaptım. Gece gündüz uyumadan çalışdım 2. bu akşam geliyor ufak eksikleri kaldı bunu beyeniceğinize eminim.