• 29-01-2010, 14:19:52
    #1
    Merhaba,

    Animasyon yapmak istiyorum. Fakat bunu kağıt üzerinde göstermek amacım.
    Nasıl yapmak istediğimi şöyle açıklayayım...

    Diyelim bir kalp var ve bu sanki atıyormuş gibi olcak.. Bunuda animasyon olarak birden fazla çizerek sonra animasyon haline getiriliyor.. Bende aynen bunun gibi bilgisayarda çizdikten sonra kağıda bastıracağım. Elde ettiğim çizimleri üst üste koyacağım ve hani defterin sayfalarını hızlı çeviriririz ya aynı onun gibi yaparak animasyonun hareket ediyormuş gibi his verdireceğim.. Bir nevi eski zamanlara döndük ..

    Bunu nasıl kısa zamanda yapabilirim yada bana yapıp gerekli kolaylıkları sağladıktan sonra basacağım şekilde verebilcek biri varmı ? yapabilcek ?
  • 29-01-2010, 14:33:11
    #2



    bunlardan birkaçtane çıkar üst üste koy ama şöyle koy
    Büyük
    Küçük
    Büyük
    Küçük
    .
    .
    .
    Sonrası senin el hızına kalmış eğer yaparsan video beklerim

    Çıkacak görüntü :
  • 29-01-2010, 14:40:18
    #3
    GrafikerCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    bunlardan birkaçtane çıkar üst üste koy ama şöyle koy
    Büyük
    Küçük
    Büyük
    Küçük
    .
    .
    .
    Sonrası senin el hızına kalmış eğer yaparsan video beklerim

    Çıkacak görüntü :
    Çok teşekkürler GrafikerCan
  • 29-01-2010, 14:50:10
    #4
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler GrafikerCan
    ne demek daha detaylısı için konuşalım.
  • 29-01-2010, 15:04:32
    #5
    Arkadaşla anlaşılma sağlanmştır.Gerçekten oldukça güzel bir plan uygulamaya geçtiğinde video isterim