Merhaba,
Animasyon yapmak istiyorum. Fakat bunu kağıt üzerinde göstermek amacım.
Nasıl yapmak istediğimi şöyle açıklayayım...
Diyelim bir kalp var ve bu sanki atıyormuş gibi olcak.. Bunuda animasyon olarak birden fazla çizerek sonra animasyon haline getiriliyor.. Bende aynen bunun gibi bilgisayarda çizdikten sonra kağıda bastıracağım. Elde ettiğim çizimleri üst üste koyacağım ve hani defterin sayfalarını hızlı çeviriririz ya aynı onun gibi yaparak animasyonun hareket ediyormuş gibi his verdireceğim.. Bir nevi eski zamanlara döndük

..
Bunu nasıl kısa zamanda yapabilirim yada bana yapıp gerekli kolaylıkları sağladıktan sonra basacağım şekilde verebilcek biri varmı ? yapabilcek ?