Post at logoyu kap ;) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Post at logoyu kap ;)
58
●
3.255
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Post at logoyu kap ;)
1
2
3
4
5
6
Son
27-01-2010, 20:32:20
#1
darbetim
Forumumuza 200 post atana (copy/paste) anında logo tasarımı yapılacaktır..
28-01-2010, 08:20:29
#2
Tabildod
Bu post karşılığında logo işi daha iyi oldu hocam diğer sitem için de post atıp logo isteyeceğim.
Forum adresinizi pm alabilirmiyim
28-01-2010, 08:28:25
#3
darbetim
Tabildod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu post karşılığında logo işi daha iyi oldu hocam diğer sitem için de post atıp logo isteyeceğim.
Forum adresinizi pm alabilirmiyim
Tabii tasarlarım büyük bir özenle.
Forum adresini pm attım. Kolay gelsin
28-01-2010, 13:44:25
#4
Tabildod
Çok teşekkürler
Çok güzel logo yaptı arkadaş. Ellerine sağlık.
28-01-2010, 13:50:17
#5
darbetim
Tabildod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok teşekkürler
Çok güzel logo yaptı arkadaş. Ellerine sağlık.
Ben teşekkür ederim. İyi günlerde kullanın
29-01-2010, 02:43:33
#6
aLyos
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
pm atabilirsiniz
02-02-2010, 13:15:19
#7
darbetim
Post sayısı 125 olmuştur kampanya sürelidir..
02-02-2010, 13:17:25
#8
hayalimdinsen
darbetim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Post sayısı 100 olmuştur kampanya sürelidir..
post kassak olmazmı
02-02-2010, 13:18:09
#9
darbetim
hayalimdinsen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
post kassak olmazmı
Evet post zaten
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler