• 27-01-2010, 20:32:20
    #1
    Forumumuza 200 post atana (copy/paste) anında logo tasarımı yapılacaktır..












  • 28-01-2010, 08:20:29
    #2
    Bu post karşılığında logo işi daha iyi oldu hocam diğer sitem için de post atıp logo isteyeceğim.
    Forum adresinizi pm alabilirmiyim
  • 28-01-2010, 08:28:25
    #3
    Tabildod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu post karşılığında logo işi daha iyi oldu hocam diğer sitem için de post atıp logo isteyeceğim.
    Forum adresinizi pm alabilirmiyim
    Tabii tasarlarım büyük bir özenle.
    Forum adresini pm attım. Kolay gelsin
  • 28-01-2010, 13:44:25
    #4
    Çok teşekkürler
    Çok güzel logo yaptı arkadaş. Ellerine sağlık.
  • 28-01-2010, 13:50:17
    #5
    Tabildod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler
    Çok güzel logo yaptı arkadaş. Ellerine sağlık.
    Ben teşekkür ederim. İyi günlerde kullanın
  • 29-01-2010, 02:43:33
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm atabilirsiniz
  • 02-02-2010, 13:15:19
    #7
    Post sayısı 125 olmuştur kampanya sürelidir..
  • 02-02-2010, 13:17:25
    #8
    darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Post sayısı 100 olmuştur kampanya sürelidir..
    post kassak olmazmı
  • 02-02-2010, 13:18:09
    #9
    hayalimdinsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    post kassak olmazmı
    Evet post zaten