Konu
Post at logoyu kap ;)
28-01-2010, 13:50:17
#5
darbetim
Tabildod adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok teşekkürler
Çok güzel logo yaptı arkadaş. Ellerine sağlık.
Ben teşekkür ederim. İyi günlerde kullanın