Logo İsteği.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo İsteği..
1
●
458
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Logo İsteği..
19-05-2007, 11:33:32
#1
Nomad
Hocam Ben Güzel Bir Logo İstiyorum. Acayip.Net Logosu Gibi. Mauseyi üzerine getirdiğin Zaman o yazı zıplayacak kendini kaybedek
yapabilcek birisi varmı?
19-05-2007, 22:04:46
#2
Freezer
Başlıkları inceleyip kişilerle irtibata geçmen iyi olur.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler