• 19-05-2007, 11:33:32
    #1
    Hocam Ben Güzel Bir Logo İstiyorum. Acayip.Net Logosu Gibi. Mauseyi üzerine getirdiğin Zaman o yazı zıplayacak kendini kaybedek yapabilcek birisi varmı?
  • 19-05-2007, 22:04:46
    #2
    Başlıkları inceleyip kişilerle irtibata geçmen iyi olur.