Konu
Logo İsteği..
19-05-2007, 11:33:32
#1
Nomad
Hocam Ben Güzel Bir Logo İstiyorum. Acayip.Net Logosu Gibi. Mauseyi üzerine getirdiğin Zaman o yazı zıplayacak kendini kaybedek
yapabilcek birisi varmı?