R10.Net - Kullanıcı Avatarı! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.Net - Kullanıcı Avatarı!
13
●
817
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
R10.Net - Kullanıcı Avatarı!
1
2
11-01-2010, 01:15:07
#1
Interface
Merhabalar, r10 kullancılarına küçük bi jest yapmak istedim ve bir avatar yaptım kullanmak isteyen arkadaşlar konu altından yazabilirler.
-
-
İsteyen arkadaşlar, Yazdırmak istediği ismi ile beraber konuya yazarlarsa ona göre gönderebilirim.
11-01-2010, 13:49:56
#2
axicocuk35
Kullanıcı adımı yazabilirsin teşekkurler
11-01-2010, 16:13:21
#3
fyzllh
bir tane de ben alayım lütfen "feyzullah" yazsın
11-01-2010, 16:14:25
#4
AlperDemircan
Grikurt =)
11-01-2010, 16:19:10
#5
Alone
Üyeliği durduruldu
Alone yazabilir mi? Birde r10.net yazı tipini değiştirebilir misin acaba
11-01-2010, 18:07:57
#6
SaraLonD
Üyeliği durduruldu
Yazıver
yazılı alabilirmiyim bir tane..
11-01-2010, 18:47:20
#7
VJGarber
Üyeliği durduruldu
VJGarber Yazar mısınız ?
11-01-2010, 18:48:50
#8
Sercedes
Üyeliği durduruldu
Sercedes ve Sebebsiz olarak 2 adet yaparmısın.
11-01-2010, 18:53:37
#9
Adsense
Üyeliği durduruldu
BiMaster006 Rica Etsem Lütfen tşk ederim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler