• 11-01-2010, 01:15:07
    #1
    Merhabalar, r10 kullancılarına küçük bi jest yapmak istedim ve bir avatar yaptım kullanmak isteyen arkadaşlar konu altından yazabilirler.

    - -

    İsteyen arkadaşlar, Yazdırmak istediği ismi ile beraber konuya yazarlarsa ona göre gönderebilirim.
  • 11-01-2010, 13:49:56
    #2
    Kullanıcı adımı yazabilirsin teşekkurler
  • 11-01-2010, 16:13:21
    #3
    bir tane de ben alayım lütfen "feyzullah" yazsın
  • 11-01-2010, 16:14:25
    #4
    Grikurt =)
  • 11-01-2010, 16:19:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Alone yazabilir mi? Birde r10.net yazı tipini değiştirebilir misin acaba
  • 11-01-2010, 18:07:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yazıver yazılı alabilirmiyim bir tane..
  • 11-01-2010, 18:47:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    VJGarber Yazar mısınız ?
  • 11-01-2010, 18:48:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Sercedes ve Sebebsiz olarak 2 adet yaparmısın.
  • 11-01-2010, 18:53:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    BiMaster006 Rica Etsem Lütfen tşk ederim