Merhabalar, r10 kullancılarına küçük bi jest yapmak istedim ve bir avatar yaptım kullanmak isteyen arkadaşlar konu altından yazabilirler.

- -

İsteyen arkadaşlar, Yazdırmak istediği ismi ile beraber konuya yazarlarsa ona göre gönderebilirim.