Konu
R10.Net - Kullanıcı Avatarı!
11-01-2010, 01:15:07
#1
Interface
Merhabalar, r10 kullancılarına küçük bi jest yapmak istedim ve bir avatar yaptım kullanmak isteyen arkadaşlar konu altından yazabilirler.
-
-
İsteyen arkadaşlar, Yazdırmak istediği ismi ile beraber konuya yazarlarsa ona göre gönderebilirim.