• 21-09-2009, 00:40:26
    #1
    Can sıkıntısından yapıyorum. Satmıyorum!

    Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum.



    Yorumlarınızı bekliyorum.
  • 21-09-2009, 00:54:50
    #2
    güzel eline sağlık
  • 21-09-2009, 01:15:10
    #3
    Teşekkürler eksik fazla vs. gördüğünüz yerleri söylerseniz düzeltmeye çalışırım.
  • 21-09-2009, 02:00:03
    #4
    bu nedir böyle
  • 21-09-2009, 02:02:39
    #5
    Masot dediğin biraz sevimli olur ama bu çok çirkin birşey
  • 21-09-2009, 02:06:30
    #6
    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masot dediğin biraz sevimli olur ama bu çok çirkin birşey
    Varyemez doğru demiş, biraz daha sevimlilertirilebilir sanki
  • 21-09-2009, 02:08:21
    #7
    Sakalı mı beyazlamış ?
  • 21-09-2009, 13:05:33
    #8
    evet sakalı beyaz(yapmaya çalıştım D: daha çok gri oldu sanki )

    sevimli ama
  • 21-09-2009, 13:07:20
    #9
    eller ve ayaklar ne öyle