Konu
Karabaş (Maskot)
21-09-2009, 02:06:30
#6
gurcay
varyemez adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Masot dediğin biraz sevimli olur ama bu çok çirkin birşey
Varyemez doğru demiş, biraz daha sevimlilertirilebilir sanki