Yorumlar Lütfen... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yorumlar Lütfen...
12
●
640
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Yorumlar Lütfen...
1
2
25-08-2009, 00:51:35
#1
rSl
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar;
ShiftAjans'ın gelişim aşamasındaki sıra grafik'de olduğu için yorumlarınızı alalım dedim.
1.Logo çalışması;
2.Logo Çalışması (
İcon hazır mı,yoksa değil mi bilmiyorum.Grafiker arkadaşa soramadım
)
25-08-2009, 00:53:15
#2
Yozgat_BOY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gölgelerin Güzelliği
25-08-2009, 00:57:00
#3
rSl
Üyeliği durduruldu
Yozgat_BOY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gölgelerin Güzelliği
Teşekkürler.
25-08-2009, 02:46:11
#4
WebEngineer
Hoş olmuş, başarılar.
25-08-2009, 02:46:40
#5
Brkucnc
Güzel
25-08-2009, 02:47:28
#6
rSl
Üyeliği durduruldu
WebEngineer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoş olmuş, başarılar.
PlusBurakk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel
Teşekkürler
25-08-2009, 02:54:18
#7
ZipirPlus_ar
Üyeliği durduruldu
Güzel Olmuş
E.s
25-08-2009, 04:43:45
#8
rSl
Üyeliği durduruldu
ZipirPlus_ar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel Olmuş
E.s
Teşekkür ederim güzel yorumunuz için.
25-08-2009, 04:46:55
#9
burock3699
Yozgat_BOY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gölgelerin Güzelliği
Kargaların kargaşası
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler