Merhaba arkadaşlar;

ShiftAjans'ın gelişim aşamasındaki sıra grafik'de olduğu için yorumlarınızı alalım dedim.

1.Logo çalışması;



2.Logo Çalışması (İcon hazır mı,yoksa değil mi bilmiyorum.Grafiker arkadaşa soramadım)