• 02-08-2009, 18:59:11
    #1
    arkadaslar abimin icin bir tema yaptim, beta olarak yayin hayitina baslamasi icin sadece search box ve footer kaldi, gordugunuz eksikleri amatorlukleri soyleseniz cok sevinirim
  • 02-08-2009, 19:54:57
    #2
    header bölümünde ki yazı fontları çok kötü ve renkler uyumsuz olmuş..
    Orayı düzeltirsen daha sağlıklı bir yorum yapabilirim.
    Kolay gelsin...( not: canlı renkler kullansan daha iyi olur gibi soğuk duruyor )
  • 02-08-2009, 20:08:14
    #3
    Genel olarak sadelik güzel. Genel renklerde.
    Anasayfa ve hakkımda butonları güzel dumamamış tavsiyem küçült ve sadeleştir temaya yakışır olsun.

    Rss de renk olarak uymamış temaya uydur birazcık.

    Son olarak gri kısım sağa kaymış footer alta düşmüş onları düzelt yapabilirsen search submite stil ata searchboxa da
  • 02-08-2009, 20:32:29
    #4
    @Sores_Alp

    Renkleri degistirmeyi dusunmuyorum, zaten bilerek soguk renkler kullandim

    @slmgl

    fikirlerin icin tesekkurler,

    rss inde rengini degistiririm, searcbox a hic dokunmadim zaten onu yapicam daha, footer a da margin-bottom vermeyi dusunuyorum, vede oval koseler yapmayi dusunuyorum
  • 02-08-2009, 20:42:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tema aslında ileride geliştirirsen süper olabilir beta olarak demişsin zaten inş güzel bişey yaparsın bundan
  • 02-08-2009, 21:45:27
    #6
    CebraiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema aslında ileride geliştirirsen süper olabilir beta olarak demişsin zaten inş güzel bişey yaparsın bundan
    tesekkurler
  • 03-08-2009, 02:37:53
    #7
    guzel biraz daha gelistirirsen cok daha guzel ola bilir