yaptigim wp temasi
6
●385
- 02-08-2009, 18:59:11arkadaslar abimin icin bir tema yaptim, beta olarak yayin hayitina baslamasi icin sadece search box ve footer kaldi, gordugunuz eksikleri amatorlukleri soyleseniz cok sevinirim
- 02-08-2009, 20:08:14Genel olarak sadelik güzel. Genel renklerde.
Anasayfa ve hakkımda butonları güzel dumamamış tavsiyem küçült ve sadeleştir temaya yakışır olsun.
Rss de renk olarak uymamış temaya uydur birazcık.
Son olarak gri kısım sağa kaymış footer alta düşmüş onları düzelt yapabilirsen search submite stil ata searchboxa da - 02-08-2009, 20:32:29@Sores_Alp
Renkleri degistirmeyi dusunmuyorum, zaten bilerek soguk renkler kullandim
@slmgl
fikirlerin icin tesekkurler,
rss inde rengini degistiririm, searcbox a hic dokunmadim zaten onu yapicam daha, footer a da margin-bottom vermeyi dusunuyorum, vede oval koseler yapmayi dusunuyorum
inş güzel bişey yaparsın bundan