header bölümünde ki yazı fontları çok kötü ve renkler uyumsuz olmuş..
Orayı düzeltirsen daha sağlıklı bir yorum yapabilirim.
Kolay gelsin...( not: canlı renkler kullansan daha iyi olur gibi soğuk duruyor )