• 14-05-2022, 20:14:57
    #19
    Hocam artık devir minimal tasarım devri. Yaprağı direk o şekilde kullanmak yerine, minimal bir yaprak çizimi yapılabilirdi. Dost acı söyler mantığı ile; hem yazılım hem grafik yapan biri olarak söylüyorum, markanız için basit kalmış, kurumsal bir izlenim vermiyor
  • 14-05-2022, 20:15:02
    #20
    hostingland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki googleden arka plan alınıp üzerine font ile ç yazılmış gibi hocam 😊
    Geri bildiriminiz için teşekkürler.
  • 14-05-2022, 20:15:36
    #21
    Mrslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam artık devir minimal tasarım devri. Yaprağı direk o şekilde kullanmak yerine, minimal bir yaprak çizimi yapılabilirdi. Dost acı söyler mantığı ile; hem yazılım hem grafik yapan biri olarak söylüyorum, markanız için basit kalmış, kurumsal bir izlenim vermiyor
    Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.
  • 14-05-2022, 20:16:09
    #22
    Offf, R10+ için falan değil... Tüm samimiyetimle söylüyorum. Son yıllarda gördüğüm en en güzel logo hocam. O kadar minimalist ve bir o kadar da çok şey anlatıyor ki. Kanada Akçağaç yaprağını özellikle çok severim. O, Ç harifyle çok güzel bütünleşmiş. Gerçekten çok beğendim. Bunu eleştiren logodan anlamıyordur.
  • 14-05-2022, 20:18:05
    #23
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Offf, R10+ için falan değil... Tüm samimiyetimle söylüyorum. Son yıllarda gördüğüm en en güzel logo hocam. O kadar minimalist ve bir o kadar da çok şey anlatıyor ki. Kanada Akçağaç yaprağını özellikle çok severim. O, Ç harifyle çok güzel bütünleşmiş. Gerçekten çok beğendim. Bunu eleştiren logodan anlamıyordur.
    Olumlu geri dönüşünüz için teşekkür ederim @DartkGandalf;
  • 14-05-2022, 20:24:20
    #24
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    minimalist bir çizim. Daha minimalizmi oversimplified logo memelerine girer.

    . Bu logo inanın bana çok iyi. Kim yaptıysa bahşiş verilmeli. Bazı insanlar alevli, ateşli, fırtınalı logoları falan matah biliyor. Ama bu kadar basit düşünebilmek, bir şeyi basitleştirebilmek ve bunu estetiğe oturtabilmek iyi bir hayal gücü ve tasarım yeteneği gerektirir.



    İlkinden ziyade bu görseli çok daha fazla beğendim. Renk kullanımı harika. Çağımızda tam bir kurumsal izlenim bırakan bir logo türü. Başarılar dilerim. Logoya aşık oldum. :d
    Renk konusuna ben de katılıyorum. Mockup'ta olduğu gibi bir kırmızı ile ana logoyu revize edeceğim. 👍 Geri dönüşleriniz için çok teşekkür ederim.
  • 14-05-2022, 20:36:58
    #25
    Platin üye
    Fikir güzel ama uygulama basit kaçmış. Yaprağın sapını Ç harfinin altı yapma fikriyle çok daha güzel sonuçlar ortaya çıkabilir.
  • 14-05-2022, 20:37:32
    #26
    ryildirim1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikir güzel ama uygulama basit kaçmış. Yaprağın sapını Ç harfinin altı yapma fikriyle çok daha güzel sonuçlar ortaya çıkabilir.
    Geri dönüşünüz için teşekkür ederim.
  • 14-05-2022, 20:52:41
    #27
    aklıma kanada pasaportu geliyor bence gayet iyi çalışma