Offf, R10+ için falan değil... Tüm samimiyetimle söylüyorum. Son yıllarda gördüğüm en en güzel logo hocam. O kadar minimalist ve bir o kadar da çok şey anlatıyor ki. Kanada Akçağaç yaprağını özellikle çok severim. O, Ç harifyle çok güzel bütünleşmiş. Gerçekten çok beğendim. Bunu eleştiren logodan anlamıyordur.
Olumlu geri dönüşünüz için teşekkür ederim
@DartkGandalf;