DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
minimalist bir çizim. Daha minimalizmi oversimplified logo memelerine girer.

. Bu logo inanın bana çok iyi. Kim yaptıysa bahşiş verilmeli. Bazı insanlar alevli, ateşli, fırtınalı logoları falan matah biliyor. Ama bu kadar basit düşünebilmek, bir şeyi basitleştirebilmek ve bunu estetiğe oturtabilmek iyi bir hayal gücü ve tasarım yeteneği gerektirir.



İlkinden ziyade bu görseli çok daha fazla beğendim. Renk kullanımı harika. Çağımızda tam bir kurumsal izlenim bırakan bir logo türü. Başarılar dilerim. Logoya aşık oldum. :d
Renk konusuna ben de katılıyorum. Mockup'ta olduğu gibi bir kırmızı ile ana logoyu revize edeceğim. 👍 Geri dönüşleriniz için çok teşekkür ederim.