Konu kapalı
30
●1.788
- 14-05-2022, 20:15:02Geri bildiriminiz için teşekkürler.hostingland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2022, 20:15:36Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.Mrslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2022, 20:16:09Offf, R10+ için falan değil... Tüm samimiyetimle söylüyorum. Son yıllarda gördüğüm en en güzel logo hocam. O kadar minimalist ve bir o kadar da çok şey anlatıyor ki. Kanada Akçağaç yaprağını özellikle çok severim. O, Ç harifyle çok güzel bütünleşmiş. Gerçekten çok beğendim. Bunu eleştiren logodan anlamıyordur.
- 14-05-2022, 20:18:05Olumlu geri dönüşünüz için teşekkür ederim @DartkGandalf;DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2022, 20:24:20Renk konusuna ben de katılıyorum. Mockup'ta olduğu gibi bir kırmızı ile ana logoyu revize edeceğim. 👍 Geri dönüşleriniz için çok teşekkür ederim.DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2022, 20:36:58Fikir güzel ama uygulama basit kaçmış. Yaprağın sapını Ç harfinin altı yapma fikriyle çok daha güzel sonuçlar ortaya çıkabilir.
- 14-05-2022, 20:37:32Geri dönüşünüz için teşekkür ederim.ryildirim1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
