• 18-12-2008, 23:18:53
    #1


    Herkese Selamlar..

    Evet Arkadaşlar yeni yaptığım Oyun tasarımını sizlerle paylaşmak ve yorumlarınızı almak için konuyu açtım.

    Tasarım Adobe Photoshop CS3 ve Dreamwearver,Notepad++ ile hazırlanmıştır..
    İnternet Exploler&Firefox Tam uyumludur.
    ( Tasarımda tek 1 adet table kullanılmıştır. )

    Tasarımı yapmamdaki amaça gelince script satış bölümünde birçok oyun scripti satılıyor.. Gördümki programcılar tasarımcı arkadaşlara iş vermiyorlar. Bende kendimizi göstermek için kaliteli birşey hazırladım ancak şu anda tasarım satılık değildir.

    Şimdiden tasarımım için yaptığınız iyi yada kötü yorumlar için teşekkürler..

    Tasarım: DgnStudio&Baltic
  • 18-12-2008, 23:22:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlık tasarımımı yoksa oyun tasarımımı ? konunda arkadaşlık yazıyo başlıkta oyun

    Ayrıca çok güzel olmuş ellerine sağlık.
  • 18-12-2008, 23:24:36
    #3
    Uyardığın için teşekkürler kral18 düzelttim bugün yorgunum kafam kim bilir hangi projede
  • 18-12-2008, 23:40:58
    #4
    çok güzel olmuş çok beğendim
  • 19-12-2008, 16:10:06
    #5
    10 numara tasarım olmuş ustad.
  • 19-12-2008, 17:55:35
    #6
    süper olmuş

    o 2. oyundaki top sektirmedeki resim tsubasamı banamı öyle geldi :d
  • 19-12-2008, 18:43:32
    #7
    güzel görünüyor. eline saglık. bu arada 2-3 renk seçeneği olursa daha hoş olur
  • 19-12-2008, 19:23:21
    #8
    Yaptığınız olumlu yada olumsuz yorumlar için teşekkürler..

    grindos bu renkleri seçmemdeki amaç belirlenmiş kriterlerin dışında birşeyler yapmaktı. Çoğu oyun sitesinde background rengi beyaz olur misal bunda öyle değil dikkat ettiyseniz çoğu oyun sitesinde bu renkler yok.

    yAyAmAz satış zamanı renk seçenekleri sunmaya çalışacağım. İnş o renklerde ziyaretçilerin kuşkuları olmaz.
  • 19-12-2008, 20:18:45
    #9
    Eline sağlık hocam tasarım güzel olmuş, satılık değil demişsin ancak fiyat hakkında bilgi verebilirmisin, birde programcı arkadaşlar tasarımcılara iş vermiyor demişsin çünkü bizimde satış yapıp yapamayacağımız belli olmuyor yani tasarım elimizde kalır diye korkuyoruz sanırım yoksa kim istemez böyle bir tasarımı .