grindos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet kendi açınızdan haklısınız. Ancak ben yine de background da olmasa bile içerik alanında bir renk düzenlemesi yapılması taraftarıyım (: Ayrıca siz çoğu oyun sitenizi bir kenara bırakın. Kapalı zeminler üzerinde oyun thumbnailleri dikkat çekebilir, lakin oyun sitesi için konuşmak gerekirse bu çok da göz yorucu olur. Misal: kraloyun. Ama ilk mesajda da dediğim gibi, div yerleşkeleri ve imajlar çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

edit: kraloyun'da revizyona gitmiş galiba, oyun thumbnailları pembe bir dive alınmış.
Bir dahakine başka birşeyler yaparım o zaman Tasarımımı düşünüp bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.

macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eline sağlık hocam tasarım güzel olmuş, satılık değil demişsin ancak fiyat hakkında bilgi verebilirmisin, birde programcı arkadaşlar tasarımcılara iş vermiyor demişsin çünkü bizimde satış yapıp yapamayacağımız belli olmuyor yani tasarım elimizde kalır diye korkuyoruz sanırım yoksa kim istemez böyle bir tasarımı .
Tek bir kişiye satmayı planlamıştım o yüzden fiyatı belirlemedim