Eline sağlık hocam tasarım güzel olmuş, satılık değil demişsin ancak fiyat hakkında bilgi verebilirmisin, birde programcı arkadaşlar tasarımcılara iş vermiyor demişsin çünkü bizimde satış yapıp yapamayacağımız belli olmuyor yani tasarım elimizde kalır diye korkuyoruz sanırım yoksa kim istemez böyle bir tasarımı .