Herkese Selamlar..

Evet Arkadaşlar yeni yaptığım Oyun tasarımını sizlerle paylaşmak ve yorumlarınızı almak için konuyu açtım.

Tasarım Adobe Photoshop CS3 ve Dreamwearver,Notepad++ ile hazırlanmıştır..
İnternet Exploler&Firefox Tam uyumludur.
( Tasarımda tek 1 adet table kullanılmıştır. )

Tasarımı yapmamdaki amaça gelince script satış bölümünde birçok oyun scripti satılıyor.. Gördümki programcılar tasarımcı arkadaşlara iş vermiyorlar. Bende kendimizi göstermek için kaliteli birşey hazırladım ancak şu anda tasarım satılık değildir.

Şimdiden tasarımım için yaptığınız iyi yada kötü yorumlar için teşekkürler..

Tasarım: DgnStudio&Baltic