• 15-12-2008, 00:25:26
    #1
    Mrb. arkadaşlar photoshop'ta yapılmış grafikte bi bi bölüm'e link vericem adobe imageready ile açıp K'ya basıyorum link vereceğim bölümü seçiyorum sonra farklı kaydetten html olarak kaydedip html'yi not-pad'de açıp o seçtiğim bölüm'e link veriyorum ama grafikte kayma oluyo ve link verdiğim yerin etrafı mavi oluyo bunu nasıl düzeltebilirim? veya nasıl grafik bozulmadan link verebilirim.
  • 15-12-2008, 00:33:55
    #2
    html olarak düşünürsek border="0"
  • 15-12-2008, 11:24:43
    #3
    teşekkür ederim oldu