Mrb. arkadaşlar photoshop'ta yapılmış grafikte bi bi bölüm'e link vericem adobe imageready ile açıp K'ya basıyorum link vereceğim bölümü seçiyorum sonra farklı kaydetten html olarak kaydedip html'yi not-pad'de açıp o seçtiğim bölüm'e link veriyorum ama grafikte kayma oluyo ve link verdiğim yerin etrafı mavi oluyo bunu nasıl düzeltebilirim? veya nasıl grafik bozulmadan link verebilirim.