merhaba,
ben bir hazır template indirdim ve psd actım ps ile daha sonra onu ben düzenledim simdi onu ben nasıl html olarak kayde bilirim ?
psd template sorusu
3
●335
- 18-11-2008, 15:18:51
- 18-11-2008, 15:45:20Üyeliği durdurulduAnlatayım arkadaşım Araç Çubuklarından File =) Save for Web & Devices 'e tıkla karşına gelen önizleme ve kayıt sayfasından ( Save ) seçeneğine tıkla ve karşına gelen doys kaydetme menüsündeki Kayıt Türü Alanını ( HTML And İmages ) Seçeneğini Tıklayarak yapabilirsin
repimi isterim
- 18-11-2008, 18:14:56
repimi isterim