• 18-11-2008, 15:18:51
    #1
    merhaba,
    ben bir hazır template indirdim ve psd actım ps ile daha sonra onu ben düzenledim simdi onu ben nasıl html olarak kayde bilirim ?
  • 18-11-2008, 15:45:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Anlatayım arkadaşım Araç Çubuklarından File =) Save for Web & Devices 'e tıkla karşına gelen önizleme ve kayıt sayfasından ( Save ) seçeneğine tıkla ve karşına gelen doys kaydetme menüsündeki Kayıt Türü Alanını ( HTML And İmages ) Seçeneğini Tıklayarak yapabilirsin repimi isterim
  • 18-11-2008, 18:14:56
    #3
    https://www.r10.net/dersler/148482-re...b-tasarim.html

    buradan faydalanabilirsiniz
  • 18-11-2008, 18:55:37
    #4
    teşekkürler