Anlatayım arkadaşım Araç Çubuklarından File =) Save for Web & Devices 'e tıkla karşına gelen önizleme ve kayıt sayfasından ( Save ) seçeneğine tıkla ve karşına gelen doys kaydetme menüsündeki Kayıt Türü Alanını ( HTML And İmages ) Seçeneğini Tıklayarak yapabilirsin repimi isterim