Merhabalar yeni açılacak cafemiz için daha önce faaliyet gösteren fakat şuan kapanmış bir cafenin logosunu satın alarak üstünde oynamalara gittik düşüncelerinizi alabilir miyim?
Müşteri olarak yazacağım bu görsel işlerden ben pek anlamam müşterilerimde hep grafikerler ile muhatap oluyor ama müşteri olarak 2.logo nedense bana daha güzel ve güven verici geldi