• 10-04-2020, 01:54:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar yeni açılacak cafemiz için daha önce faaliyet gösteren fakat şuan kapanmış bir cafenin logosunu satın alarak üstünde oynamalara gittik düşüncelerinizi alabilir miyim?




  • 10-04-2020, 01:59:02
    #2
    Oldukça estetik duruyor tebrik ederim.
  • 10-04-2020, 02:10:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Müşteri olarak yazacağım bu görsel işlerden ben pek anlamam müşterilerimde hep grafikerler ile muhatap oluyor ama müşteri olarak 2.logo nedense bana daha güzel ve güven verici geldi
  • 10-04-2020, 12:23:16
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam selamlar,

    Ben logoya ilk baktığımda Cafe Bistro'yu okudum. Eğer farkettirmek istediğiniz buysa logo iyi olmuş diyebiliriz.

    Kafe ismini ise 'J' olarak okudum. Sanırım 'Jare'. O alana da bakmak isteyebilirsin.

    İlk anda okunulabilir ve anlaşılabilir olması bir logo için çok önemli. Estetik ikinci adım gibi bence
  • 11-04-2020, 19:34:27
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elinize sağlık sade ve şık duruyor