Hocam selamlar,
Ben logoya ilk baktığımda Cafe Bistro'yu okudum. Eğer farkettirmek istediğiniz buysa logo iyi olmuş diyebiliriz.
Kafe ismini ise 'J' olarak okudum. Sanırım 'Jare'. O alana da bakmak isteyebilirsin.
İlk anda okunulabilir ve anlaşılabilir olması bir logo için çok önemli. Estetik ikinci adım gibi bence