Hocam selamlar,

Ben logoya ilk baktığımda Cafe Bistro'yu okudum. Eğer farkettirmek istediğiniz buysa logo iyi olmuş diyebiliriz.

Kafe ismini ise 'J' olarak okudum. Sanırım 'Jare'. O alana da bakmak isteyebilirsin.

İlk anda okunulabilir ve anlaşılabilir olması bir logo için çok önemli. Estetik ikinci adım gibi bence