Header çalışmam.. Değelendirin lütfen.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Header çalışmam.. Değelendirin lütfen..
13
●
791
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Header çalışmam.. Değelendirin lütfen..
1
2
22-07-2008, 00:28:12
#1
hrngndz
Selamlar,
OyunKanki , oyun sitem için yaptığım header (logo,banner , ne derseniz.) sizlere sundum
Değerlendirin gari..
Bannerde ufak bi detay var görebilicekmisinizacaba
Canlı canlı görmek için, oyunkanki.com
22-07-2008, 00:29:12
#2
cahveci
Üyeliği durduruldu
besmele mi
22-07-2008, 00:31:38
#3
hrngndz
cahveci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
besmele mi
Tamam gördün çaktırma
Tasarım nasıl.
22-07-2008, 00:32:34
#4
cahveci
Üyeliği durduruldu
kötü dicem bozulcan
22-07-2008, 00:33:12
#5
darbetim
tasarım çok güzel de sağ taraftaki siyah kafalı adam iyi durmamış
22-07-2008, 00:34:14
#6
hrngndz
darbetim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tasarım çok güzel de sağ taraftaki siyah kafalı adam iyi durmamış
Katılıyorum fakat psd sini kaybettim, uğraşmak istemedim
ne alakaysa o siyah herif , birinin msn resin çalmıştım
22-07-2008, 00:36:37
#7
Aps
Üyeliği durduruldu
Sağda kafasına kuş tüyü geçirilmiş elemanın konu ile bağlantısı nedir / Ben anlayamadım /
22-07-2008, 00:37:07
#8
Geveze1
Üyeliği durduruldu
sol taraftaki karakterler daha canlı durabilirdi yada duranlarını koyabilirsin daha açık renkler böyle soluk olmayan..
22-07-2008, 00:39:07
#9
hrngndz
Aps adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sağda kafasına kuş tüyü geçirilmiş elemanın konu ile bağlantısı nedir / Ben anlayamadım /
Ben de
Geveze1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sol taraftaki karakterler daha canlı durabilirdi yada duranlarını koyabilirsin daha açık renkler böyle soluk olmayan..
Renkler ve zevkler tartışılmaz , diycem ama o zamanda kzıcan konuyu nie açtın diye
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler