• 22-07-2008, 06:32:28
    #10
    neyi vurgulayacağın belli değil. hiç uym yok. resimler yazılar ve siyah amca karmakarışık bir banner ortaya çıkmış. çorba yapmamak lazım.
  • 22-07-2008, 10:43:14
    #11
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyi vurgulayacağın belli değil. hiç uym yok. resimler yazılar ve siyah amca karmakarışık bir banner ortaya çıkmış. çorba yapmamak lazım.
    Sağdaki siyah adam haricinde renklerin uyumlu olduğu kanaatindeyim, en azından bir oyun sitesi için.
  • 22-07-2008, 10:47:12
    #12
    pekbi cicili bicili olmuş . miniklere hitap etmiş bu logo
  • 22-07-2008, 11:25:19
    #13
    MaFFaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pekbi cicili bicili olmuş . miniklere hitap etmiş bu logo
    Sağolun.
  • 22-07-2008, 11:39:22
    #14
    herşeyi anladımda o sağ taraftaki insan ney öyle siyah bide photoshop tüyü