• 17-07-2008, 20:36:35
    #1
    Pesimist Banner



    Nasıl olmuş lütfen bir yorum yaparsanız sade bişiler yapmaya çalıştım
  • 17-07-2008, 20:48:30
    #2
    arka plan hareketli olmasa daha iyi olurdu (bence).
    eline sağlık güzel..
  • 17-07-2008, 20:49:04
    #3
    Mp3 ,Program ,Oyun ,Divx ,Emo ,Cep T.
    emo bildiğimiz emo mu eğer oysa diğerleriyle çok alakasız olmuş. yok o değilde alakalı bişeyse tamam. bide kırmızı kutunun üstündeki bayrak resminin kalitesi düşük biraz daha kaliteli bayrak resmi koyarsan iyi olur.
  • 17-07-2008, 20:55:07
    #4
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    yazıLara göLge (shadow) verebiLirmisin?
  • 17-07-2008, 20:55:12
    #5
    O ay yıldızın üstündeki iki kutucukla beraber ayyıldızı sil yeniden sadece ayyıldız yap oraya daha iyi olur.

    Bu arada mesela avatarındaki ayyıldız bizim ayyıldızımız ama bannerdeki daha farklı gibi
  • 17-07-2008, 21:03:51
    #6
    avarımdaki brush du bu fontdaki format attım makinaya silindi yükleyince değiştiririm
  • 17-07-2008, 23:36:55
    #7
    Arka Plan Biraz Daha Yavaş Olursa Daha İyi Olur Birde Font Seçimini Biraz Daha İyi Kullan
  • 18-07-2008, 01:21:18
    #8
    Pesimist bir siteye göre bence saçma siyah bişeler yap .
  • 18-07-2008, 02:35:02
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pesimist bir siteye göre bence saçma siyah bişeler yap .

    katılıyorum ismiyle alakasız bir banner olmuş

    ilgiyi daha değişik şekillerde çekebilirsin.