Konu
Banner ( Lütfen Yorum )
18-07-2008, 02:35:02
#9
Allback
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Zapotec adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pesimist bir siteye göre bence saçma
siyah bişeler yap .
katılıyorum
ismiyle alakasız bir banner olmuş
ilgiyi daha değişik şekillerde çekebilirsin.