Zapotec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pesimist bir siteye göre bence saçma siyah bişeler yap .

katılıyorum ismiyle alakasız bir banner olmuş

ilgiyi daha değişik şekillerde çekebilirsin.