• 04-07-2008, 00:59:34
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Flynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +Rep için teşekkürler. Paylaştığım PSD zaten istediğiniz değişikliği yapıp kullanabilirsiniz.
    @hayaletimsi; o olayın nasıl yapıldığını öğrenmeye çalışıyorum umarım bi gün beceririm
    wp tema yapımından önce html+css e hatasız çevirmelisin. wordpress teması haline getirmek çok da zor değil kodlara hakim olduktan sonra.
  • 04-07-2008, 01:01:41
    #11
    @Allback, HTML'e çevirme olaylarını denedim, tam beceremeyince sıkıldım "çiz gitsin ne uğraşıyosun HTML falan" dedim kendi kendime. Yeni yeni ilgim canlanıyor. Önerin teşekkür ederim
  • 04-07-2008, 12:12:14
    #12
    Kırmızı biraz daha açık ve parlak ve canlı olsa çok daha güzel olurdu. biraz sitenin içi kapanmış gibi olmuş. Fakat genel görüntü için sade ve güzel bir tema olmuş açıkçası...