+Rep için teşekkürler. Paylaştığım PSD zaten istediğiniz değişikliği yapıp kullanabilirsiniz.
@hayaletimsi; o olayın nasıl yapıldığını öğrenmeye çalışıyorum umarım bi gün beceririm
wp tema yapımından önce html+css e hatasız çevirmelisin. wordpress teması haline getirmek çok da zor değil kodlara hakim olduktan sonra.
@Allback, HTML'e çevirme olaylarını denedim, tam beceremeyince sıkıldım "çiz gitsin ne uğraşıyosun HTML falan" dedim kendi kendime. Yeni yeni ilgim canlanıyor. Önerin teşekkür ederim
Kırmızı biraz daha açık ve parlak ve canlı olsa çok daha güzel olurdu. biraz sitenin içi kapanmış gibi olmuş. Fakat genel görüntü için sade ve güzel bir tema olmuş açıkçası...