Konu
RedHead Şablon
04-07-2008, 12:12:14
#12
Shakma
Kırmızı biraz daha açık ve parlak ve canlı olsa çok daha güzel olurdu. biraz sitenin içi kapanmış gibi olmuş. Fakat genel görüntü için sade ve güzel bir tema olmuş açıkçası...