çalışmalarım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
çalışmalarım
22
●
1.336
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
çalışmalarım
1
2
3
30-06-2008, 21:29:36
#1
kopux
geçmişte kaldı...
01-07-2008, 14:54:19
#2
muham
bu çalışman çok hoş olmuş
01-07-2008, 15:03:17
#3
RiG
Üyeliği durduruldu
Çalışmaların harikulade..
Tebrik ediyorum seni.
01-07-2008, 15:10:22
#4
Tyreece
Üyeliği durduruldu
Çok güzeller ellerine ve photoshop 'una sağlık kopux.
01-07-2008, 15:20:57
#5
undefined
b!s amblemi sana atise o logo güzel. mayonez.net logosu güzel diğerleri üzerinde özellikle amasyaweb için yaptığın logolar üzerinde biraz daha çalışman lazım yada biraz daha vakit ayırman font ve gölgeden oluşuyor çoğu ama genel olarak başarılı
01-07-2008, 15:28:22
#6
kopux
geçmişte kaldı...
01-07-2008, 15:30:10
#7
eates
Çalışmaların güzel başarılar dilerim
01-07-2008, 15:33:33
#8
kopux
eates adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çalışmaların güzel başarılar dilerim
teşekkür ederim.
01-07-2008, 15:40:09
#9
undefined
amasyaweb ve grafilate özellikle fontların gölgelendirilmiş hâli
bu logoyu ele alalım çok fazla uğraşılmalış gibi duruyor
bu da benzer tekniklerle yapılmış fakat bu hoş duruyor
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler