• 30-06-2008, 21:29:36
    #1
    geçmişte kaldı...
  • 01-07-2008, 14:54:19
    #2

    bu çalışman çok hoş olmuş
  • 01-07-2008, 15:03:17
    #3
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Çalışmaların harikulade..

    Tebrik ediyorum seni.
  • 01-07-2008, 15:10:22
    #4
    Üyeliği durduruldu



    Çok güzeller ellerine ve photoshop 'una sağlık kopux.
  • 01-07-2008, 15:20:57
    #5
    b!s amblemi sana atise o logo güzel. mayonez.net logosu güzel diğerleri üzerinde özellikle amasyaweb için yaptığın logolar üzerinde biraz daha çalışman lazım yada biraz daha vakit ayırman font ve gölgeden oluşuyor çoğu ama genel olarak başarılı
  • 01-07-2008, 15:28:22
    #6
    geçmişte kaldı...
  • 01-07-2008, 15:30:10
    #7
    Çalışmaların güzel başarılar dilerim
  • 01-07-2008, 15:33:33
    #8
    eates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmaların güzel başarılar dilerim
    teşekkür ederim.
  • 01-07-2008, 15:40:09
    #9
    amasyaweb ve grafilate özellikle fontların gölgelendirilmiş hâli


    bu logoyu ele alalım çok fazla uğraşılmalış gibi duruyor

    bu da benzer tekniklerle yapılmış fakat bu hoş duruyor