Konu
çalışmalarım
01-07-2008, 15:20:57
#5
undefined
b!s amblemi sana atise o logo güzel. mayonez.net logosu güzel diğerleri üzerinde özellikle amasyaweb için yaptığın logolar üzerinde biraz daha çalışman lazım yada biraz daha vakit ayırman font ve gölgeden oluşuyor çoğu ama genel olarak başarılı