300 Dpi Lütfen yardım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
300 Dpi Lütfen yardım
2
●
245
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
300 Dpi Lütfen yardım
06-03-2017, 00:25:18
#1
Roland
Arkadaşlar merhaba ;
Bir yere başvuru yapıcam logo yüklemem lazım ancak min. 300 dip olması lazım diyor.
şu alt bölümde yer alana resme benzer bir yazı yazıp 300 dpi olarak p.m atacak biri var mı acaba lütfen yardımcı olurmusunuz.
06-03-2017, 00:43:07
#2
metinciris
300 dpi şekli bu
06-03-2017, 00:51:12
#3
Roland
metinciris adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
300 dpi şekli bu
Allah razı olsun.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler