Konu
300 Dpi Lütfen yardım
06-03-2017, 00:25:18
#1
Roland
Arkadaşlar merhaba ;
Bir yere başvuru yapıcam logo yüklemem lazım ancak min. 300 dip olması lazım diyor.
şu alt bölümde yer alana resme benzer bir yazı yazıp 300 dpi olarak p.m atacak biri var mı acaba lütfen yardımcı olurmusunuz.