arkadaşlar bildiğiniz hareketli(gif) banner yapabileceğim bi program var mı
photoshop vs. denedim de çok karışık geldi ve çok basit yapıyorum textlere efekt vs. veremiyorum.
örnek olarak r10 sitesindeki reklamlar gibi gif'ler yapabilmeliyim.
onlarca program denedim bu arada ya bozuk çıktı, ya tam sürümünü bulamadım ya da program karışık geldi
text ekleyip textlere efektler verebileceğim,
resim ekleyip resimlere efektler verebileceğim,
fazla büyük boyutta dosyalar oluşturmayan
bir banner programı arıyorum flash(swf) programı aramıyorum
Tavsiye hareketli(gif) banner program?
2
●303
- 11-10-2016, 11:36:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam grafiker arkadaşların büyük çoğunluğu after effects te banner çalışması yapıyor diye biliyorum. AE biraz detaylı ve üst seviye bir programdır ama flash ve benzeri programlardan aldığınız çıktılara nazaran daha kaliteli sonuç alabilirsiniz.
En son flashta yaptığım bannerları export ettiğimde gifin kalitesinde kayıp yaşıyordum, bi kaç farklı yöntem denedim ama yinede hd bi gif alamamıştım.
Bir ara AE de intro denemeleri yapıyordum kalitesi muazzam oluyordu.
Bence bir deneyin derim mantığı kaptıktan sonra alışıyor insan. - 11-10-2016, 21:17:06evet after effects'de güzel efektler felan var ama sanıyorum gif yapınca yüksek boyutlu dosyalar ortaya çıkacakDaflan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada after effects de photoshop gibi karışık geldi nedense